مهربان خدایم ....

مهربان خدایم ....

مهربان خدایم

طلوع که میکنم طلوع کرده ای

سالها قبل

در سرزمینی که روحم را دمیدی بر پیکره ی وجود

و آنگاه سایه به سایه آمدی و صدایم زدی

و من غرق بودم در تاریکی شبها

و اینک تو را دارم در این طلوع سپید خوبی ها و پاکی ها

و چه میدانند انسان ها چه میگوید این کوچکترین و کوچک دل ترین بنده ات

که مخلصانه سر بر درگاه تو فرود آورده….

و سپاس میگویمت بی وقفه….

دوستت دارم

شکر….

 





:: موضوعات مرتبط: فرهنگی , اجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: مهربانی- خدا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : وثوقی
تاریخ : پنج شنبه 19 شهريور 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: